Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil

21/29
Zavřít
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
    V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
    Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
    Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
    Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
    Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Suzuki V-Strom 1050
    Suzuki V-Strom 1050| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
Suzuki V-Strom 1050
Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
Suzuki V-Strom 1050
Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050
Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
Suzuki V-Strom 1050
Suzuki V-Strom 1050