Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
25
/
29
Prohlédnout znovu
Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší