Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
26
/
29
Prohlédnout znovu
Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá