Suzuki Vitara přijíždí s novým hybridem. Je to správná cesta?
30
/
52
Prohlédnout znovu
Suzuki Vitara přijíždí s novým hybridem. Je to správná cesta?
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Na displeji uprostřed přístrojové desky lze sledovat, v jakém režimu hybrid aktuálně pracuje
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Na palubní desce vitary je znát rok vzniku 2015. Nepatří mezi nejmodernější, ale alespoň se v ní jednoduše vyznáte.
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Pokud chcete automat, musíte zvolit nový plnohodnotný hybrid, protože s motorem 1.4 BoosterJet se už nedodává.
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Pohon všech kol lze nastavit do čtyř módů.
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Tlačítkem Eco se aktivuje úsporný režim s pomalejšími reakcemi na plyn.
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Zabudováním baterií li-ion do zadní části se zavazadelník zmenšil o 73 na 289 litrů
|
Suzuki
Hybridní jednotka se skládá z atmosférického zážehového čtyřválce 1,5 litru s výkonem 75 kW a elektromotoru disponujícího 24,5 kW. Maximální systémový výkon dosahuje 85 kW.
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AT 4x4
|
Suzuki
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hyundai v Česku dramaticky zlevňuje elektromobily. Ušetříte statisíce
Jednání ztroskotala. Konec Fiskeru je otázkou času, tvrdí analytik