Svět Škodovek otevírá. Koukněte na speciály, které nemají ani v továrním muzeu značky

1/150
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Škoda 120L doprovod
    Škoda 120L doprovod| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Felicia A 1600
    Škoda Felicia A 1600| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Felicia Kit Car 1600
    Škoda Felicia Kit Car 1600| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Fabia S200 Evo
    Škoda Fabia S200 Evo| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 130 LR prototyp
    Škoda 130 LR prototyp| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Octavia 1.8T 4x4
    Škoda Octavia 1.8T 4x4| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět 130 RS
    Svět 130 RS| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Henlein
    Svět Henlein| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Henlein
    Svět Henlein| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Henlein
    Svět Henlein| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Henlein
    Svět Henlein| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Henlein
    Svět Henlein| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Superb 3,6 FSI 4x4
    Svět Superb 3,6 FSI 4x4| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Octavia 1,8T Long
    Svět Octavia 1,8T Long| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět 105 S Follow me
    Svět 105 S Follow me| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět 120 LE Super Estelle
    Svět 120 LE Super Estelle| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět Rapid 135 RIC
    Svět Rapid 135 RIC| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Model superbu
    Model superbu| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Model superbu
    Model superbu| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 120 GLC - prototyp Garde
    Škoda 120 GLC - prototyp Garde| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 110 R
    Škoda 110 R| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 720 1-2
    Škoda 720 1-2| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 720
    Škoda 720| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 720 Combi 1-4
    Škoda 720 Combi 1-4| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 990 Nov Favorit
    Škoda 990 Nov Favorit| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 105 SP
    Škoda 105 SP| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 761
    Škoda 761| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Lajnovací vůz Johur
    Lajnovací vůz Johur| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda pick-up Hivo
    Škoda pick-up Hivo| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Favorit 1600 H
    Škoda Favorit 1600 H| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 130 LR/H
    Škoda 130 LR/H| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 1202 pohřební
    Škoda 1202 pohřební| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 1202
    Škoda 1202| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Favorit typ 904
    Škoda Favorit typ 904| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 110 L Rallye
    Škoda 110 L Rallye| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda ArtCars
    Škoda ArtCars| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda ArtCars
    Škoda ArtCars| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda ArtCars
    Škoda ArtCars| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda ArtCars
    Škoda ArtCars| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda 130 L/R MTX Rallye
    Škoda 130 L/R MTX Rallye| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Favorit 136 L/R MTX a Škoda Favorit 136 L/R
    Škoda Favorit 136 L/R MTX a Škoda Favorit 136 L/R| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Felicia tréninková
    Škoda Felicia tréninková| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Popular Special Sport kupé
    Škoda Popular Special Sport kupé| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Svět škodovek
    Svět škodovek| Zdroj: Jan Mička/Autorevue
  • Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
    Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
    Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
    Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
    Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
    Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Favorit
    Škoda Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Doprovodná Škoda 120 L
    Doprovodná Škoda 120 L| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Doprovodná Škoda 120 L
    Doprovodná Škoda 120 L| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Doprovodná Škoda 120 L
    Doprovodná Škoda 120 L| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
    Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
    Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
    Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
    Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
    Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
    Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
    Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 450
    Škoda 450| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 450
    Škoda 450| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 450
    Škoda 450| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 450
    Škoda 450| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 450
    Škoda 450| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 kombi
    Prototyp Škody 720 kombi| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 kombi
    Prototyp Škody 720 kombi| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 kombi
    Prototyp Škody 720 kombi| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 sedan
    Prototyp Škody 720 sedan| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 sedan
    Prototyp Škody 720 sedan| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 sedan
    Prototyp Škody 720 sedan| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prototyp Škody 720 sedan
    Prototyp Škody 720 sedan| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
    Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 RS z roku 1978
    Škoda 130 RS z roku 1978| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
    Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
    Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
    Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
    Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
    Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Okruhová verze Škody Favorit
    Okruhová verze Škody Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
    Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
    Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
    Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Tudor v provedení STW
    Škoda Tudor v provedení STW| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Tudor v provedení STW
    Škoda Tudor v provedení STW| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Tudor v provedení STW
    Škoda Tudor v provedení STW| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
    Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
    Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Spartak 445
    Škoda Spartak 445| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Spartak 445
    Škoda Spartak 445| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
    Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 1201 coby dodávka
    Škoda 1201 coby dodávka| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 990 NOV Favorit
    Škoda 990 NOV Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 990 NOV Favorit
    Škoda 990 NOV Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 990 NOV Favorit
    Škoda 990 NOV Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 990 NOV Favorit
    Škoda 990 NOV Favorit| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
    Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Svět Škodovek
    Svět Škodovek| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Ilustrační foto
Škoda 120L doprovod
Škoda Felicia A 1600
Škoda Felicia Kit Car 1600
Škoda Fabia S200 Evo
Škoda 130 LR prototyp
Škoda Octavia 1.8T 4x4
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět 130 RS
Svět Henlein
Svět Henlein
Svět Henlein
Svět Henlein
Svět Henlein
Svět Superb 3,6 FSI 4x4
Svět Octavia 1,8T Long
Svět 105 S Follow me
Svět 120 LE Super Estelle
Svět Rapid 135 RIC
Svět škodovek
Model superbu
Model superbu
Škoda 120 GLC - prototyp Garde
Škoda 110 R
Škoda 110 R
Škoda 720 1-2
Škoda 720
Škoda 720 Combi 1-4
Škoda 990 Nov Favorit
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Škoda 105 SP
Svět škodovek
Svět škodovek
Škoda 761
Lajnovací vůz Johur
Škoda pick-up Hivo
Svět škodovek
Škoda Favorit 1600 H
Svět škodovek
Škoda 130 LR/H
Svět škodovek
Svět škodovek
Škoda 1202 pohřební
Škoda 1202
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Škoda Favorit typ 904
Škoda 110 L Rallye
Škoda ArtCars
Škoda ArtCars
Škoda ArtCars
Škoda ArtCars
Svět škodovek
Škoda 130 L/R MTX Rallye
Škoda Favorit 136 L/R MTX a Škoda Favorit 136 L/R
Škoda Felicia tréninková
Svět škodovek
Škoda Popular Special Sport kupé
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Svět škodovek
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
Škoda Favorit
Doprovodná Škoda 120 L
Doprovodná Škoda 120 L
Doprovodná Škoda 120 L
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
Škoda Octavia
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
Svět Škodovek
Svět Škodovek
Svět Škodovek
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Svět Škodovek
Svět Škodovek
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
Škoda 450
Škoda 450
Škoda 450
Škoda 450
Škoda 450
Prototyp Škody 720 kombi
Prototyp Škody 720 kombi
Prototyp Škody 720 kombi
Prototyp Škody 720 sedan
Prototyp Škody 720 sedan
Prototyp Škody 720 sedan
Prototyp Škody 720 sedan
Svět Škodovek
Svět Škodovek
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
Škoda 130 RS z roku 1978
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
Okruhová verze Škody Favorit
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
Svět Škodovek
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
Škoda Tudor v provedení STW
Škoda Tudor v provedení STW
Škoda Tudor v provedení STW
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
Škoda Rapid
Škoda Rapid
Škoda Spartak 445
Škoda Spartak 445
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
Svět Škodovek
Škoda 1201 coby dodávka
Škoda 990 NOV Favorit
Škoda 990 NOV Favorit
Škoda 990 NOV Favorit
Škoda 990 NOV Favorit
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
Svět Škodovek