Svět Škodovek otevírá. Koukněte na speciály, které nemají ani v továrním muzeu značky
2
/
150
Prohlédnout znovu
Svět Škodovek otevírá. Koukněte na speciály, které nemají ani v továrním muzeu značky
Ilustrační foto
|
auto.cz
Škoda 120L doprovod
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia A 1600
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia Kit Car 1600
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Fabia S200 Evo
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 LR prototyp
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Octavia 1.8T 4x4
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 130 RS
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Superb 3,6 FSI 4x4
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Octavia 1,8T Long
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 105 S Follow me
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 120 LE Super Estelle
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Rapid 135 RIC
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Model superbu
|
Jan Mička/Autorevue
Model superbu
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 120 GLC - prototyp Garde
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720 1-2
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720 Combi 1-4
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 990 Nov Favorit
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 105 SP
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 761
|
Jan Mička/Autorevue
Lajnovací vůz Johur
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda pick-up Hivo
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit 1600 H
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 LR/H
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 1202 pohřební
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 1202
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit typ 904
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 L Rallye
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 L/R MTX Rallye
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit 136 L/R MTX a Škoda Favorit 136 L/R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia tréninková
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Popular Special Sport kupé
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
|
auto.cz/David Rajdl
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1978
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
|
auto.cz/David Rajdl
Okruhová verze Škody Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 1201 coby dodávka
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava