Svět Škodovek otevírá. Koukněte na speciály, které nemají ani v továrním muzeu značky
59
/
150
Prohlédnout znovu
Svět Škodovek otevírá. Koukněte na speciály, které nemají ani v továrním muzeu značky
Ilustrační foto
|
auto.cz
Škoda 120L doprovod
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia A 1600
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia Kit Car 1600
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Fabia S200 Evo
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 LR prototyp
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Octavia 1.8T 4x4
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 130 RS
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Henlein
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Superb 3,6 FSI 4x4
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Octavia 1,8T Long
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 105 S Follow me
|
Jan Mička/Autorevue
Svět 120 LE Super Estelle
|
Jan Mička/Autorevue
Svět Rapid 135 RIC
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Model superbu
|
Jan Mička/Autorevue
Model superbu
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 120 GLC - prototyp Garde
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720 1-2
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 720 Combi 1-4
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 990 Nov Favorit
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 105 SP
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 761
|
Jan Mička/Autorevue
Lajnovací vůz Johur
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda pick-up Hivo
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit 1600 H
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 LR/H
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 1202 pohřební
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 1202
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit typ 904
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 110 L Rallye
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda ArtCars
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda 130 L/R MTX Rallye
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Favorit 136 L/R MTX a Škoda Favorit 136 L/R
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Felicia tréninková
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Popular Special Sport kupé
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Svět škodovek
|
Jan Mička/Autorevue
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
|
auto.cz/David Rajdl
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1978
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
|
auto.cz/David Rajdl
Okruhová verze Škody Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 1201 coby dodávka
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní