Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
40
/
76
Prohlédnout znovu
Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
Svezli jsme se s CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso: Pásovec sněžný!
|
acz
Pásy změní zpřevodování a tachometr pak ukazuje nereálná čísla. Podle displeje jedete hodně přes stovku, reálně ale třeba 70 km/h.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Přestože už X850 má síly na rozdávání, litrový objem působí na jezdce magicky a nemohli se ho dočkat. Je tu, projede nemožné a bude vás nehorázně bavit. Vyžaduje ale trochu zkušeností.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Šestistovka nemá v hlubokém prašanu ambice vás kdovíjak pobavit, ale odvede dobrou práci a přidává příjemnou ovladatelnost
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Elektrický naviják mají čtyřkolky Gladiator v základní výbavě, stejně jako nosiče. Na ně doporučujeme přikoupit kufry s možností připevnění kanystrů. Při prodírání se sněhem má motor hlad.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Žhavou letošní novinkou pro milovníky zimních radovánek jsou lehčí a užší pásy Camso R4S pro slabší jednoválce
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Elektrický naviják mají čtyřkolky Gladiator v základní výbavě, stejně jako nosiče.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Dosud byly standardem fi rmy Camso robustní pásy T4S. Váží kolem 40 kg každý a to je předurčuje pro silnější mašiny. Délka styčné plochy se nastavuje podle typu terénu.
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
CF Moto Gladiator X600 a X1000 s pásy Camso
|
acz
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Kam po škole, když ještě nemáš zkušenosti? Máme skvělý tip