Syntetická paliva mají smysl, věří Stellantis. Spalováky tu totiž budou ještě dlouho

1/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
    Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: acz
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Unipetrol
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Unipetrol
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto