Systém stop/start: Jeden z nejotravnějších asistentů, nebo má vážně smysl?

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Stop-start
    Stop-start| Zdroj: Archiv Tomáše Dusila
  • V roce 1983 uvedl Fiat na trh stop- -start pojmenovaný City matic. Představil se v modelu Regata ES.
    V roce 1983 uvedl Fiat na trh stop- -start pojmenovaný City matic. Představil se v modelu Regata ES.| Zdroj: Fiat
  • Fiat City Matic
    Fiat City Matic| Zdroj: Fiat
  • Model nabídl nejen stopstart City matic, ale také další vylepšení, které mělo zvýšit hospodárnost provozu a snížit emise
    Model nabídl nejen stopstart City matic, ale také další vylepšení, které mělo zvýšit hospodárnost provozu a snížit emise| Zdroj: Fiat
  • V roce 1973 uvedla japonská Toyota nezvykle vyspělý systém stop-start označený EASSS. Na obrázku ovládací elektronika a tlačítko v kabině.
    V roce 1973 uvedla japonská Toyota nezvykle vyspělý systém stop-start označený EASSS. Na obrázku ovládací elektronika a tlačítko v kabině.| Zdroj: Archiv Tomáše Dusila
  • Švýcarský Startomatic nechával rozhodnutí, zda vypnout, či nevypnout motor, čistě na řidiči
    Švýcarský Startomatic nechával rozhodnutí, zda vypnout, či nevypnout motor, čistě na řidiči| Zdroj: Archiv Tomáše Dusila
  • Jedním z prvních uživatelů zařízení EASSS byl velký model Crown, vyráběný od první poloviny 70. let
    Jedním z prvních uživatelů zařízení EASSS byl velký model Crown, vyráběný od první poloviny 70. let| Zdroj: Toyota
  • Volkswagen Golf Ecomatic
    Volkswagen Golf Ecomatic| Zdroj: Volkswagen
  • Na trhu se moc neujal. Později Volkswagen využil a dále rozpracoval jeho techniku v Lupu 3L.
    Na trhu se moc neujal. Později Volkswagen využil a dále rozpracoval jeho techniku v Lupu 3L.| Zdroj: Volkswagen
  • Jde o starou známou vznětovou devatenáctistovkou, ovšem s četným příslušenstvím
    Jde o starou známou vznětovou devatenáctistovkou, ovšem s četným příslušenstvím| Zdroj: Volkswagen
Stop-start
V roce 1983 uvedl Fiat na trh stop- -start pojmenovaný City matic. Představil se v modelu Regata ES.
Fiat City Matic
Model nabídl nejen stopstart City matic, ale také další vylepšení, které mělo zvýšit hospodárnost provozu a snížit emise
V roce 1973 uvedla japonská Toyota nezvykle vyspělý systém stop-start označený EASSS. Na obrázku ovládací elektronika a tlačítko v kabině.
Švýcarský Startomatic nechával rozhodnutí, zda vypnout, či nevypnout motor, čistě na řidiči
Jedním z prvních uživatelů zařízení EASSS byl velký model Crown, vyráběný od první poloviny 70. let
Volkswagen Golf Ecomatic
Na trhu se moc neujal. Později Volkswagen využil a dále rozpracoval jeho techniku v Lupu 3L.
Jde o starou známou vznětovou devatenáctistovkou, ovšem s četným příslušenstvím