Systémy ABS: Umění brzdit i řídit

4/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Systémy ABS: Umění brzdit i řídit
    Systémy ABS: Umění brzdit i řídit| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Na vývoji ABS spolupracovala s fi rmou Bosch (Teldix) automobilka Mercedes-Benz. Na snímku tehdejší třída S (W108) z tzv. 5. kolem.
    Na vývoji ABS spolupracovala s fi rmou Bosch (Teldix) automobilka Mercedes-Benz. Na snímku tehdejší třída S (W108) z tzv. 5. kolem.| Zdroj: acz
  • Jensen FF byl vlastně sofi stikovanější variantou kupé Interceptor. Hlavní odlišností bylo použití ABS a také stálého pohonu všech kol.
    Jensen FF byl vlastně sofi stikovanější variantou kupé Interceptor. Hlavní odlišností bylo použití ABS a také stálého pohonu všech kol.| Zdroj: acz
  • Záběr z linky na výrobu komponentů systému ABS. Všude panuje čistota.
    Záběr z linky na výrobu komponentů systému ABS. Všude panuje čistota.| Zdroj: acz
  • Počátkem 80. let někteří výrobci používali vlastní zařízení ABS. Příkladem je systém ALB značky Honda z roku 1982. V praxi se však ALB příliš neosvědčilo.
    Počátkem 80. let někteří výrobci používali vlastní zařízení ABS. Příkladem je systém ALB značky Honda z roku 1982. V praxi se však ALB příliš neosvědčilo.| Zdroj: acz
Systémy ABS: Umění brzdit i řídit
Abarth
Na vývoji ABS spolupracovala s fi rmou Bosch (Teldix) automobilka Mercedes-Benz. Na snímku tehdejší třída S (W108) z tzv. 5. kolem.
Jensen FF byl vlastně sofi stikovanější variantou kupé Interceptor. Hlavní odlišností bylo použití ABS a také stálého pohonu všech kol.
Záběr z linky na výrobu komponentů systému ABS. Všude panuje čistota.
Počátkem 80. let někteří výrobci používali vlastní zařízení ABS. Příkladem je systém ALB značky Honda z roku 1982. V praxi se však ALB příliš neosvědčilo.