Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
  • Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
    Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů| Zdroj: Svět motorů
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
    Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.| Zdroj: Svět motorů
  • Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
    Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval| Zdroj: Svět motorů
  • V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
    V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.| Zdroj: Svět motorů
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
  • Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
    Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.| Zdroj: Svět motorů
  • Agresivní elektromobilita v praxi
    Agresivní elektromobilita v praxi| Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
Agresivní elektromobilita v praxi
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
Agresivní elektromobilita v praxi
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
Agresivní elektromobilita v praxi
Agresivní elektromobilita v praxi
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
Agresivní elektromobilita v praxi