Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů|
Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.|
Zdroj: Svět motorů
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval|
Zdroj: Svět motorů
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.|
Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.|
Zdroj: Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi|
Zdroj: Svět motorů