Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
11
/
11
Prohlédnout znovu
Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
|
Svět motorů
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
|
Svět motorů
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre