Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
9
/
11
Prohlédnout znovu
Takhle vypadá agresivní elektromobilita v praxi. Hlava to nebere!
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Za dvě hodiny na této nabíječce se střídavým proudem s maximálním výkonem 22 kW zvýšíte dojezd běžného elektromobilu nanejvýš o 50 až 60 kilometrů
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Nabíjecí stojan mohl podle kritiků vyrůst na bývalém prostoru pro kontejnery, kde na snímku parkuje bílý vůz. Z travnaté plochy pak šlo udělat navíc jedno parkovací místo.
|
Svět motorů
Předsedu SVJ Martina Matunu nejvíce štve a mrzí, že s obyvateli nikdo umístění elektronabíječky nekonzultoval
|
Svět motorů
V Otopašské ulici se s parkováním dost perou. Lidé tak odstavují vozidla bez ostychu na vyhrazených místech pro elektroauta.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Hlídka městské policie odtah nevolí. Sáhla by k němu pouze v případě, pokud by přijel elektromobil a chtěl nabíjet.
|
Svět motorů
Agresivní elektromobilita v praxi
|
Svět motorů
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz