Talbot Matra Rancho v roce 1977 hodnotil i Svět motorů. V historii je nenahraditelný
3
/
58
Prohlédnout znovu
Talbot Matra Rancho v roce 1977 hodnotil i Svět motorů. V historii je nenahraditelný
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ve výbavě vozu nechybí otáčkoměr, grafika s překřížením podkladu připomíná spíše ukazatele v kokpitu letadla
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska vypadá uklizeně, spartánské prostředí s výborně čitelným přístrojovým štítem oživuje sdružený panel s ovládáním ventilace a zdířkou pro autorádio
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Tenkou řadicí páku zdobí vtipně svázaná manžeta, na hlavici se dokonce vešel i nákres schématu řazení
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pohodlná zadní lavice je rozdělená v poměru 1:2, zadní hlavové opěrky byly ještě dlouho po ukončení produkce rancha pro všechna auta nepovinnou záležitostí
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Rancho je uvnitř mnohem větší než zvenčí. Člověk si v něm připadá spíš jako v pohodlné kabině luxusního papamobilu.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Prostor nad hlavami zadních cestujících připomíná katedrálu, bohaté prosklení sahá až ke stropu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
K zavírání pravých dveří zevnitř slouží místo madla poutko. Na tento prvek si jistě vzpomenou pamětníci základních modelů škodovek.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Běžné terénní vozy s prostorovým rámem si většinou se silnicemi moc nerozumějí. Zato jízdní vlastnosti rancha za všech situací jsou skvělé.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Se Simkou 1100 se shoduje pouze přední část vozu, díky zvýšení světlosti a zesílenému podvozku se rancho neztratí ani v lomu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Napojení zadní části na osobní příď se povedlo na výbornou, auto rozhodně nepůsobí nijak nastavovaně ani stavebnicově
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Navzdory absenci pohonu všech kol se poslední produkt značky Matra dokáže dostat i do těžko přístupných míst. Nocovat ve volné přírodě je stále tak romantické…
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Majitel rancha Roman Ledinský má plán vytvořit z vraku stejného modelu obytný přívěs a postavit tak expediční soupravu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Bronzový odstín tónovaných skel patří k typickému koloritu osmdesátých let. Stačí si vzpomenout třeba na Peugeoty 309 a 405 nebo Ford Sierra.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dnešní víceúčelové automobily postavené na základě malých dodávek tenhle detail dobře znají, v případě rancha platil za luxus
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zahrádka nad předními sedadly působí vkusně a zároveň oceňujeme cit, s nímž konstruktéři dokázali napojit příslušenství na zvýšený díl střechy
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Žluté žárovky bývaly před třiceti a více lety pro francouzské modely obvyklé, přídavné kruhové světlomety dodávají ranchu nezaměnitelný výraz
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Matra Simca Rancho byla od počátku prezentována jako automobil určený pro jízdu do přírody
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nástupcem rancha se stal prototyp P18, z něho se nakonec vyklubal první Renault Espace. Ten už se prodával i v Československu přes podnik Tuzex, z jehož propagačního materiálu pochází tento snímek.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid