Talbot Matra Rancho v roce 1977 hodnotil i Svět motorů. V historii je nenahraditelný

42/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ve výbavě vozu nechybí otáčkoměr, grafika s překřížením podkladu připomíná spíše ukazatele v kokpitu letadla
    Ve výbavě vozu nechybí otáčkoměr, grafika s překřížením podkladu připomíná spíše ukazatele v kokpitu letadla| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Palubní deska vypadá uklizeně, spartánské prostředí s výborně čitelným přístrojovým štítem oživuje sdružený panel s ovládáním ventilace a zdířkou pro autorádio
    Palubní deska vypadá uklizeně, spartánské prostředí s výborně čitelným přístrojovým štítem oživuje sdružený panel s ovládáním ventilace a zdířkou pro autorádio| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Tenkou řadicí páku zdobí vtipně svázaná manžeta, na hlavici se dokonce vešel i nákres schématu řazení
    Tenkou řadicí páku zdobí vtipně svázaná manžeta, na hlavici se dokonce vešel i nákres schématu řazení| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Pohodlná zadní lavice je rozdělená v poměru 1:2, zadní hlavové opěrky byly ještě dlouho po ukončení produkce rancha pro všechna auta nepovinnou záležitostí
    Pohodlná zadní lavice je rozdělená v poměru 1:2, zadní hlavové opěrky byly ještě dlouho po ukončení produkce rancha pro všechna auta nepovinnou záležitostí| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Rancho je uvnitř mnohem větší než zvenčí. Člověk si v něm připadá spíš jako v pohodlné kabině luxusního papamobilu.
    Rancho je uvnitř mnohem větší než zvenčí. Člověk si v něm připadá spíš jako v pohodlné kabině luxusního papamobilu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Prostor nad hlavami zadních cestujících připomíná katedrálu, bohaté prosklení sahá až ke stropu
    Prostor nad hlavami zadních cestujících připomíná katedrálu, bohaté prosklení sahá až ke stropu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • K zavírání pravých dveří zevnitř slouží místo madla poutko. Na tento prvek si jistě vzpomenou pamětníci základních modelů škodovek.
    K zavírání pravých dveří zevnitř slouží místo madla poutko. Na tento prvek si jistě vzpomenou pamětníci základních modelů škodovek.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Běžné terénní vozy s prostorovým rámem si většinou se silnicemi moc nerozumějí. Zato jízdní vlastnosti rancha za všech situací jsou skvělé.
    Běžné terénní vozy s prostorovým rámem si většinou se silnicemi moc nerozumějí. Zato jízdní vlastnosti rancha za všech situací jsou skvělé.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Se Simkou 1100 se shoduje pouze přední část vozu, díky zvýšení světlosti a zesílenému podvozku se rancho neztratí ani v lomu
    Se Simkou 1100 se shoduje pouze přední část vozu, díky zvýšení světlosti a zesílenému podvozku se rancho neztratí ani v lomu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Napojení zadní části na osobní příď se povedlo na výbornou, auto rozhodně nepůsobí nijak nastavovaně ani stavebnicově
    Napojení zadní části na osobní příď se povedlo na výbornou, auto rozhodně nepůsobí nijak nastavovaně ani stavebnicově| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Navzdory absenci pohonu všech kol se poslední produkt značky Matra dokáže dostat i do těžko přístupných míst. Nocovat ve volné přírodě je stále tak romantické…
    Navzdory absenci pohonu všech kol se poslední produkt značky Matra dokáže dostat i do těžko přístupných míst. Nocovat ve volné přírodě je stále tak romantické…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Majitel rancha Roman Ledinský má plán vytvořit z vraku stejného modelu obytný přívěs a postavit tak expediční soupravu
    Majitel rancha Roman Ledinský má plán vytvořit z vraku stejného modelu obytný přívěs a postavit tak expediční soupravu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Bronzový odstín tónovaných skel patří k typickému koloritu osmdesátých let. Stačí si vzpomenout třeba na Peugeoty 309 a 405 nebo Ford Sierra.
    Bronzový odstín tónovaných skel patří k typickému koloritu osmdesátých let. Stačí si vzpomenout třeba na Peugeoty 309 a 405 nebo Ford Sierra.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dnešní víceúčelové automobily postavené na základě malých dodávek tenhle detail dobře znají, v případě rancha platil za luxus
    Dnešní víceúčelové automobily postavené na základě malých dodávek tenhle detail dobře znají, v případě rancha platil za luxus| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Talbot Matra Rancho
    Talbot Matra Rancho| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zahrádka nad předními sedadly působí vkusně a zároveň oceňujeme cit, s nímž konstruktéři dokázali napojit příslušenství na zvýšený díl střechy
    Zahrádka nad předními sedadly působí vkusně a zároveň oceňujeme cit, s nímž konstruktéři dokázali napojit příslušenství na zvýšený díl střechy| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Žluté žárovky bývaly před třiceti a více lety pro francouzské modely obvyklé, přídavné kruhové světlomety dodávají ranchu nezaměnitelný výraz
    Žluté žárovky bývaly před třiceti a více lety pro francouzské modely obvyklé, přídavné kruhové světlomety dodávají ranchu nezaměnitelný výraz| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Matra Simca Rancho byla od počátku prezentována jako automobil určený pro jízdu do přírody
    Matra Simca Rancho byla od počátku prezentována jako automobil určený pro jízdu do přírody| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nástupcem rancha se stal prototyp P18, z něho se nakonec vyklubal první Renault Espace. Ten už se prodával i v Československu přes podnik Tuzex, z jehož propagačního materiálu pochází tento snímek.
    Nástupcem rancha se stal prototyp P18, z něho se nakonec vyklubal první Renault Espace. Ten už se prodával i v Československu přes podnik Tuzex, z jehož propagačního materiálu pochází tento snímek.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Talbot Matra Rancho
Ve výbavě vozu nechybí otáčkoměr, grafika s překřížením podkladu připomíná spíše ukazatele v kokpitu letadla
Talbot Matra Rancho
Palubní deska vypadá uklizeně, spartánské prostředí s výborně čitelným přístrojovým štítem oživuje sdružený panel s ovládáním ventilace a zdířkou pro autorádio
Talbot Matra Rancho
Tenkou řadicí páku zdobí vtipně svázaná manžeta, na hlavici se dokonce vešel i nákres schématu řazení
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Pohodlná zadní lavice je rozdělená v poměru 1:2, zadní hlavové opěrky byly ještě dlouho po ukončení produkce rancha pro všechna auta nepovinnou záležitostí
Rancho je uvnitř mnohem větší než zvenčí. Člověk si v něm připadá spíš jako v pohodlné kabině luxusního papamobilu.
Prostor nad hlavami zadních cestujících připomíná katedrálu, bohaté prosklení sahá až ke stropu
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
K zavírání pravých dveří zevnitř slouží místo madla poutko. Na tento prvek si jistě vzpomenou pamětníci základních modelů škodovek.
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Běžné terénní vozy s prostorovým rámem si většinou se silnicemi moc nerozumějí. Zato jízdní vlastnosti rancha za všech situací jsou skvělé.
Se Simkou 1100 se shoduje pouze přední část vozu, díky zvýšení světlosti a zesílenému podvozku se rancho neztratí ani v lomu
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Napojení zadní části na osobní příď se povedlo na výbornou, auto rozhodně nepůsobí nijak nastavovaně ani stavebnicově
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Navzdory absenci pohonu všech kol se poslední produkt značky Matra dokáže dostat i do těžko přístupných míst. Nocovat ve volné přírodě je stále tak romantické…
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Majitel rancha Roman Ledinský má plán vytvořit z vraku stejného modelu obytný přívěs a postavit tak expediční soupravu
Bronzový odstín tónovaných skel patří k typickému koloritu osmdesátých let. Stačí si vzpomenout třeba na Peugeoty 309 a 405 nebo Ford Sierra.
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Talbot Matra Rancho
Dnešní víceúčelové automobily postavené na základě malých dodávek tenhle detail dobře znají, v případě rancha platil za luxus
Talbot Matra Rancho
Zahrádka nad předními sedadly působí vkusně a zároveň oceňujeme cit, s nímž konstruktéři dokázali napojit příslušenství na zvýšený díl střechy
Žluté žárovky bývaly před třiceti a více lety pro francouzské modely obvyklé, přídavné kruhové světlomety dodávají ranchu nezaměnitelný výraz
Matra Simca Rancho byla od počátku prezentována jako automobil určený pro jízdu do přírody
Nástupcem rancha se stal prototyp P18, z něho se nakonec vyklubal první Renault Espace. Ten už se prodával i v Československu přes podnik Tuzex, z jehož propagačního materiálu pochází tento snímek.