Tato Honda NSX ujela přes 600.000 km s jedinou závadou
1
/
20
Prohlédnout znovu
Tato Honda NSX ujela přes 600.000 km s jedinou závadou
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX měla hliníkovou karoserii klínovitého tvaru. Navrhl ji tým vedený Masahito Nakanem a Shigeru Ueharou. Vzorem pro vývojáře byly modely Ferrari 328 a 348.
|
Honda
Honda NSX měla kabinu posunutou dopředu, čímž se zlepšil výhled. Dlouhá záď zase zvyšovala směrovou stabilitu při vysokých rychlostech.
|
Honda
Zadní okno se vyklápělo nahoru a umožňovalo přístup k motoru. Vpředu i vzadu byly malé prostory k uložení zavazadel.
|
Honda
V ostře useknuté zádi byl velký spoiler integrovaný s koncovými světly.
|
Honda
V luxusním interiéru měla Honda NSX kůží potažený volant a před ním kapličku s hlavními ukazateli. Na středovém tunelu byla umístěna řadicí páka a páka ruční brzdy.
|
Honda
Za sedadly byl napříč uložený vidlicový šestiválec C30A s rozvodem DOHC, objemem 3 litry a nejvyšším výkonem 274 koní.
|
Honda
Až do roku 2002 měla Honda NSX vyklápěcí hlavní světlomety. Mlhovky byly umístěny v otvorech k chlazení předních brzd.
|
Honda
Vzduch se přiváděl k motoru otvory na bocích. Střecha a sloupky kabiny byly obvykle černé.
|
Honda
Od roku 1992 začala Honda nabízet verzi NSX-R, zaměřenou především na snížení hmotnosti.
|
Honda
Odstraněním hlukové izolace, audio systému, náhradní pneumatiky, klimatizace a dalších zbytných zařízení klesla hmotnost NSX-R o 120 kg.
|
Honda
V roce 1995 představila Honda model NSX-T s odnímatelnou horní částí střechy. V Severní Americe nahradila Acura NSX-T standardní kupé a byla zde jedinou dostupnou verzí.
|
Honda
Odnímatelná střecha snižovala tuhost šasi, Honda proto musela tento nedostatek odstranit dalšími výztuhami o hmotnosti 45 kg.
|
Honda
V roce 1999 vznikla 51 kusová série Acura NSX Zanardi Special Edition, vydaná na počest dvojnásobného vítězství Alessandra Zanardiho v sérii CART.
|
Honda
V roce 2002 byla vyklápěcí světla na přídi nahrazena pevně zabudovanými čočkovými světlomety. Důvodem byla větší bezpečnost chodců a snížení hmotnosti o deset kilogramů.
|
Honda
Od roku 2002 měla Honda NSX pevné xenonové světlomety a o něco širší zadní kola.
|
Honda
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid