Tato Honda NSX ujela přes 600.000 km s jedinou závadou
6
/
20
Prohlédnout znovu
Tato Honda NSX ujela přes 600.000 km s jedinou závadou
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX
|
Sean Dirks
Honda NSX měla hliníkovou karoserii klínovitého tvaru. Navrhl ji tým vedený Masahito Nakanem a Shigeru Ueharou. Vzorem pro vývojáře byly modely Ferrari 328 a 348.
|
Honda
Honda NSX měla kabinu posunutou dopředu, čímž se zlepšil výhled. Dlouhá záď zase zvyšovala směrovou stabilitu při vysokých rychlostech.
|
Honda
Zadní okno se vyklápělo nahoru a umožňovalo přístup k motoru. Vpředu i vzadu byly malé prostory k uložení zavazadel.
|
Honda
V ostře useknuté zádi byl velký spoiler integrovaný s koncovými světly.
|
Honda
V luxusním interiéru měla Honda NSX kůží potažený volant a před ním kapličku s hlavními ukazateli. Na středovém tunelu byla umístěna řadicí páka a páka ruční brzdy.
|
Honda
Za sedadly byl napříč uložený vidlicový šestiválec C30A s rozvodem DOHC, objemem 3 litry a nejvyšším výkonem 274 koní.
|
Honda
Až do roku 2002 měla Honda NSX vyklápěcí hlavní světlomety. Mlhovky byly umístěny v otvorech k chlazení předních brzd.
|
Honda
Vzduch se přiváděl k motoru otvory na bocích. Střecha a sloupky kabiny byly obvykle černé.
|
Honda
Od roku 1992 začala Honda nabízet verzi NSX-R, zaměřenou především na snížení hmotnosti.
|
Honda
Odstraněním hlukové izolace, audio systému, náhradní pneumatiky, klimatizace a dalších zbytných zařízení klesla hmotnost NSX-R o 120 kg.
|
Honda
V roce 1995 představila Honda model NSX-T s odnímatelnou horní částí střechy. V Severní Americe nahradila Acura NSX-T standardní kupé a byla zde jedinou dostupnou verzí.
|
Honda
Odnímatelná střecha snižovala tuhost šasi, Honda proto musela tento nedostatek odstranit dalšími výztuhami o hmotnosti 45 kg.
|
Honda
V roce 1999 vznikla 51 kusová série Acura NSX Zanardi Special Edition, vydaná na počest dvojnásobného vítězství Alessandra Zanardiho v sérii CART.
|
Honda
V roce 2002 byla vyklápěcí světla na přídi nahrazena pevně zabudovanými čočkovými světlomety. Důvodem byla větší bezpečnost chodců a snížení hmotnosti o deset kilogramů.
|
Honda
Od roku 2002 měla Honda NSX pevné xenonové světlomety a o něco širší zadní kola.
|
Honda
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu