Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!
2
/
23
Prohlédnout znovu
Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!
Kulaté světlomety jsou pro T 613 typické. Výjimkou byl pouze speciál. Strnadický exemplář je až na pár detailů zcela původní.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Materiály použité v interiéru nikdy nebyly vyloženě špičkové. Realita automobilového trhu z počátku 90. let tuto vlastnost dále zvýraznila.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Čtyřstupňová manuální převodovka byla později nahrazena pětistupňovou
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Zpracování detailů nemohlo proti soudobé konkurenci obstát. Zdroje byly zkrátka omezené.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Nálepka v autě dokládá skutečnost, že dříve byl vůz vybaven majáky a sirénou
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Klimatizace je u Tatry 613 celkem vzácná. Tuto výbavu dostalo zhruba 250 kusů, pokud nebudeme počítat Speciál a 700, kde byla standardem.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Rozměry sedaček odpovídají rozměrům a zaměření auta
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Všimněte si dvou antén na autě. Ve výbavě nechyběl telefon.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Karoserie s tvary připomínajícími čtyřdveřové kupé dostala hodně nadčasový design
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Litá kola našeho exempláře mají původ u provedení 700
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků