Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!
14
/
23
Prohlédnout znovu
Tatra T 613-4 Long: Projeli jsme jednu z posledních 613!
Kulaté světlomety jsou pro T 613 typické. Výjimkou byl pouze speciál. Strnadický exemplář je až na pár detailů zcela původní.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Materiály použité v interiéru nikdy nebyly vyloženě špičkové. Realita automobilového trhu z počátku 90. let tuto vlastnost dále zvýraznila.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Čtyřstupňová manuální převodovka byla později nahrazena pětistupňovou
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Zpracování detailů nemohlo proti soudobé konkurenci obstát. Zdroje byly zkrátka omezené.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Nálepka v autě dokládá skutečnost, že dříve byl vůz vybaven majáky a sirénou
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Klimatizace je u Tatry 613 celkem vzácná. Tuto výbavu dostalo zhruba 250 kusů, pokud nebudeme počítat Speciál a 700, kde byla standardem.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Rozměry sedaček odpovídají rozměrům a zaměření auta
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Všimněte si dvou antén na autě. Ve výbavě nechyběl telefon.
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Karoserie s tvary připomínajícími čtyřdveřové kupé dostala hodně nadčasový design
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Litá kola našeho exempláře mají původ u provedení 700
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Tatra T 613-4 Long
|
Lukáš Dittrich/Auto Tip Klassik
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším