Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
3
/
10
Prohlédnout znovu
Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Hydrodynamický pohon předních kol používá olej jako tlakové médium
|
acz
HAD poznáte podle zvětšených nábojů předních kol
|
acz
Těsně za chladičem je uložen zásobník oleje HAD
|
acz
Agregát OM 473 při objemu válců 15,6 litru nabízí až 3000 N.m
|
acz
Nerezový plech drží teplo výfukových plynů pro lepší činnost filtru pevných částic
|
acz
Jednoduchá montáž zadních kol domíchávače betonu dovoluje převážet až 8 m3 materiálu
|
acz
Tepelná izolace na zvukovém potrubí mezi motorem a jednotkou dočišťování výfukových plynů má jediný smysl – udržet jejich teplotu pro činnost SCR a DPF
|
acz
Tři varianty zadní dvojnápravy vycházejí vstříc rozličným požadavkům na konfiguraci modelu Arocs
|
acz
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition