Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality

8/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
    Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Hydrodynamický pohon předních kol používá olej jako tlakové médium
    Hydrodynamický pohon předních kol používá olej jako tlakové médium| Zdroj: acz
  • HAD poznáte podle zvětšených nábojů předních kol
    HAD poznáte podle zvětšených nábojů předních kol| Zdroj: acz
  • Těsně za chladičem je uložen zásobník oleje HAD
    Těsně za chladičem je uložen zásobník oleje HAD| Zdroj: acz
  • Agregát OM 473 při objemu válců 15,6 litru nabízí až 3000 N.m
    Agregát OM 473 při objemu válců 15,6 litru nabízí až 3000 N.m| Zdroj: acz
  • Nerezový plech drží teplo výfukových plynů pro lepší činnost filtru pevných částic
    Nerezový plech drží teplo výfukových plynů pro lepší činnost filtru pevných částic| Zdroj: acz
  • Jednoduchá montáž zadních kol domíchávače betonu dovoluje převážet až 8 m3 materiálu
    Jednoduchá montáž zadních kol domíchávače betonu dovoluje převážet až 8 m3 materiálu| Zdroj: acz
  • Tepelná izolace na zvukovém potrubí mezi motorem a jednotkou dočišťování výfukových plynů má jediný smysl – udržet jejich teplotu pro činnost SCR a DPF
    Tepelná izolace na zvukovém potrubí mezi motorem a jednotkou dočišťování výfukových plynů má jediný smysl – udržet jejich teplotu pro činnost SCR a DPF| Zdroj: acz
  • Tři varianty zadní dvojnápravy vycházejí vstříc rozličným požadavkům na konfiguraci modelu Arocs
    Tři varianty zadní dvojnápravy vycházejí vstříc rozličným požadavkům na konfiguraci modelu Arocs| Zdroj: acz
Technika Mercedes-Benzu Arocs: Speciality
Mercedes-Benz
Hydrodynamický pohon předních kol používá olej jako tlakové médium
HAD poznáte podle zvětšených nábojů předních kol
Těsně za chladičem je uložen zásobník oleje HAD
Agregát OM 473 při objemu válců 15,6 litru nabízí až 3000 N.m
Nerezový plech drží teplo výfukových plynů pro lepší činnost filtru pevných částic
Jednoduchá montáž zadních kol domíchávače betonu dovoluje převážet až 8 m3 materiálu
Tepelná izolace na zvukovém potrubí mezi motorem a jednotkou dočišťování výfukových plynů má jediný smysl – udržet jejich teplotu pro činnost SCR a DPF
Tři varianty zadní dvojnápravy vycházejí vstříc rozličným požadavkům na konfiguraci modelu Arocs