Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
5
/
8
Prohlédnout znovu
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
|
acz
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
|
acz
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
|
acz
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun