Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288

6/8
Zavřít
  • Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
    Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288| Zdroj: acz
  • Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
    Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
    Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou| Zdroj: acz
  • Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
    Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů| Zdroj: acz
  • Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
    Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.| Zdroj: acz
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
Abarth
Abarth
Abarth
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.