Tak už i Škoda testuje displej v čelní masce vozu. Má zvyšovat bezpečnost
1
/
22
Prohlédnout znovu
Tak už i Škoda testuje displej v čelní masce vozu. Má zvyšovat bezpečnost
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Robotický rover IPA2X
|
Škoda
Robotický rover IPA2X
|
Škoda
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet