Opěvovaný systém dnes dělá z velkých SUV kompakty. Představil se už před 35 lety

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Řízení všemi koly je určitě přínosné. Zejména při parkování se ale záď velmi rychle přibližuje obrubníku.
    Řízení všemi koly je určitě přínosné. Zejména při parkování se ale záď velmi rychle přibližuje obrubníku.| Zdroj: Honda
  • Mechanismus řízení zadních kol a prostorový řez převodky řízení zadních kol
    Mechanismus řízení zadních kol a prostorový řez převodky řízení zadních kol| Zdroj: Honda
  • Původní systém Hondy byl čistě mechanický. Později se objevila elektrohydraulická řešení, konkrétně od Mazdy, Mitsubishi, Nissanu a Toyoty. V 90. letech je nabídla také Honda.
    Původní systém Hondy byl čistě mechanický. Později se objevila elektrohydraulická řešení, konkrétně od Mazdy, Mitsubishi, Nissanu a Toyoty. V 90. letech je nabídla také Honda.| Zdroj: Honda
  • Původní Honda 4WS
    Původní Honda 4WS| Zdroj: Honda
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
  • Honda Prelude
    Honda Prelude| Zdroj: Honda
  • Honda Prelude (1987)
    Honda Prelude (1987)| Zdroj: acz
Řízení všemi koly je určitě přínosné. Zejména při parkování se ale záď velmi rychle přibližuje obrubníku.
Mechanismus řízení zadních kol a prostorový řez převodky řízení zadních kol
Původní systém Hondy byl čistě mechanický. Později se objevila elektrohydraulická řešení, konkrétně od Mazdy, Mitsubishi, Nissanu a Toyoty. V 90. letech je nabídla také Honda.
Původní Honda 4WS
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude (1987)
Honda Prelude
Honda Prelude (1987)