Nouzové startování aneb Když vás zradí baterka: Co dělat, abyste nic nezničili?
17
/
22
Přehled fotografií
Zavřít
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
U moderních aut zapojujte zápornou svorku na kostřicí bod.
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Námi oblíbená nabíječka CTEK s diodami umí naznačit i stav dobíjené baterie.
|
Zdroj: Svět motorů
Trvá-li úvodní fáze příliš dlouho, je baterka většinou už za svým zenitem.
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Červenou svorku připojte na plusový pól baterie vybitého vozu.
|
Zdroj: Svět motorů
Druhou červenou svorku připojte na plusový pól baterie auta pomáhajícího.
|
Zdroj: Svět motorů
Černou spojku připojte na minusový pól baterie pomáhajícího auta.
|
Zdroj: Svět motorů
Druhou černou spojku připojte na blok motoru startovaného vozu co nejblíže startéru. U moderních vozidel pak na stanovený bod tak, aby systém řízení spotřeby věděl, kolik proudu přiteklo do akumulátoru přes kabely.
|
Zdroj: Svět motorů
Osram Battery Start 400
|
Zdroj: Svět motorů
Osram Battery Start 400
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Noco Boost Plus GB 400
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Noco Boost Plus GB 400
|
Zdroj: Svět motorů
Noco Boost Plus GB 400
|
Zdroj: Svět motorů
Noco Boost Plus GB 400
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování
|
Zdroj: Svět motorů
Zavřít