U moderních aut zapojujte zápornou svorku na kostřicí bod.|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování|
Zdroj: Svět motorů
Námi oblíbená nabíječka CTEK s diodami umí naznačit i stav dobíjené baterie.|
Zdroj: Svět motorů
Trvá-li úvodní fáze příliš dlouho, je baterka většinou už za svým zenitem.|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování|
Zdroj: Svět motorů
Nouzové startování|
Zdroj: Svět motorů
Červenou svorku připojte na plusový pól baterie vybitého vozu.|
Zdroj: Svět motorů
Druhou červenou svorku připojte na plusový pól baterie auta pomáhajícího.|
Zdroj: Svět motorů
Černou spojku připojte na minusový pól baterie pomáhajícího auta.|
Zdroj: Svět motorů
Druhou černou spojku připojte na blok motoru startovaného vozu co nejblíže startéru. U moderních vozidel pak na stanovený bod tak, aby systém řízení spotřeby věděl, kolik proudu přiteklo do akumulátoru přes kabely.|
Zdroj: Svět motorů