Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy|
Zdroj: acz
Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg|
Zdroj: acz
Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku|
Zdroj: acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny|
Zdroj: acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny|
Zdroj: acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny|
Zdroj: acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny|
Zdroj: acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny|
Zdroj: acz
Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji|
Zdroj: acz
Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů|
Zdroj: acz
Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.|
Zdroj: acz