Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
    Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy| Zdroj: acz
  • Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg
    Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg| Zdroj: acz
  • Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku
    Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku| Zdroj: acz
  • Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
    Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny| Zdroj: acz
  • Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
    Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny| Zdroj: acz
  • Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
    Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny| Zdroj: acz
  • Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
    Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny| Zdroj: acz
  • Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
    Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny| Zdroj: acz
  • Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji
    Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji| Zdroj: acz
  • Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů
    Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů| Zdroj: acz
  • Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.
    Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.| Zdroj: acz
Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg
Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji
Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů
Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.