Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
1
/
8
Prohlédnout znovu
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
Technika: Motor 1.4 TDI z nové rodiny EA288
|
acz
Lehká modulární konstrukce zlevňuje výrobu a umožňuje maximální unifi kaci napříč rodinou EA288
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dvoustupňové olejové čerpadlo je v jednom bloku s vyvažovacím hřídelem a vakuovou pumpou
|
acz
Sedmiotvorové solenoidové vstřikovače pracují s tlakem až 2000 barů
|
acz
Pohon rozvodů se podržel osvědčené klasiky - jednou vačkovou hřídelí otáčí suchý ozubený řemen, druhou ozubené kolo od první. Motor se obejde bez variabilního časování i zdvihu ventilů.
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším