Nesmyslný hon na diesely? V posledních testech se čistotou vyrovnají elektromobilům
1
/
25
Prohlédnout znovu
Nesmyslný hon na diesely? V posledních testech se čistotou vyrovnají elektromobilům
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.
|
acz
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
|
acz
Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
|
acz
Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.
|
acz
Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.
|
acz
Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.
|
acz
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde