Elektromobily a jejich nabíjení: Znáte nejčastější typy nabíječek a konektorů?

2/51
Přehled fotografií
Zavřít
  • Konektor CHAdeMO
    Konektor CHAdeMO| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2
    Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Konektor Type 2 (Mennekes)
    Konektor Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Konektor CCS Combo 2
    Konektor CCS Combo 2| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Konektor CCS Combo 2
    Konektor CCS Combo 2| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2
    Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
    Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
    Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
    Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
    Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
    Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: acz
  • Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
    Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.| Zdroj: acz
  • V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.
    V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.| Zdroj: acz
  • Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.
    Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.| Zdroj: acz
  • Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
    Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.| Zdroj: acz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Audi e-tron
    Audi e-tron| Zdroj: Ondřej Lilling / Auto.cz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: acz
Konektor CHAdeMO
Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2
Konektor Type 2 (Mennekes)
Konektor CCS Combo 2
Konektor CCS Combo 2
Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.
Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Audi e-tron
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf
Nissan Leaf