Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Konektor Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Konektor CCS Combo 2|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Konektor CCS Combo 2|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Nabíjecí stanice s konektory Type 2 (Mennekes), CHAdeMO a CCS Combo 2|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Zásuvka s konektorem Type 2 (Mennekes)|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Renault Zoe|
Zdroj: acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.|
Zdroj: acz
V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.|
Zdroj: acz
Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.|
Zdroj: acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.|
Zdroj: acz