Ty nejotravnější systémy v moderních autech. Bez těchto pomocníků se obejdeme!
1
/
47
Prohlédnout znovu
Ty nejotravnější systémy v moderních autech. Bez těchto pomocníků se obejdeme!
Continental
|
Continental
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích
|
Svět motorů
Inteligentní rychlostní asistent
|
Svět motorů
Příprava na instalaci alkotesteru
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Aktivní brzdění
|
Svět motorů
Čtení značek a upozornění na rychlost známe už z nových aut. Komu se to nelíbí, může funkci jednoduše vypnout. Do budoucna se s tím ovšem nepočítá.
|
Svět motorů
Čtení rychlostních značek
|
Svět motorů
Čtení rychlostních značek
|
Svět motorů
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Continental
|
Continental
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů