Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel|
Zdroj: acz
Parkovací senzory nebo kamera|
Zdroj: Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera|
Zdroj: Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění|
Zdroj: Svět motorů
eCall|
Zdroj: Svět motorů
Datový záznam okolností nehody|
Zdroj: Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění|
Zdroj: Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění|
Zdroj: Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění|
Zdroj: Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti|
Zdroj: Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích|
Zdroj: Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech|
Zdroj: Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech|
Zdroj: Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.|
Zdroj: Svět motorů
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.|
Zdroj: Svět motorů
Testování asistentů v praxi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.|
Zdroj: acz
Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení|
Zdroj: acz
Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách|
Zdroj: acz