Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
14
/
21
Prohlédnout znovu
Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava