Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
16
/
21
Prohlédnout znovu
Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní a nižší hmotnost
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu