Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
18
/
21
Prohlédnout znovu
Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz