Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
21
/
21
Prohlédnout znovu
Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu