Palubní počítač ukazuje jen základní údaje, třeba spotřebu (do pěti litrů) jsme si museli dopočítat. Ukazatel zařazené rychlosti ale nechybí.|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Hranatý červený přepínač jízdních režimů moc řasto nevyužijete, rozdíl mezi standardním a sportovním módem není výrazný|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Pod přístrojovým panelem se našlo místo pro užitečný USB konektor|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Elektronika Bosch, ABS Continental, pneumatiky Metzeler – i tak může vypadat čínská motorka. Jízda je komfortní a suverénní.|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Řadový dvouválec má dostatečný výkon 45 kW, sympaticky hutný zvuk a rád se vytáčí|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
K výkonu španělských brzd J. Juan nemáme připomínky. Za tu přední je potřeba vzít větší silou, vidlice se pak trochu zbrkle ponořuje.|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Verze s odnímatelnými kufry Shad stojí o zanedbatelných osm tisíc víc, takže po ní sáhne 100 % zákazníků. Oceňujeme, že se do nich vejde i větší integrální přilba.|
Zdroj: acz
CF Moto 650MT|
Zdroj: acz
Přední maska nese typický dravý rukopis rakouského designérského studia Kiska|
Zdroj: acz