TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
30
/
41
Prohlédnout znovu
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
|
acz
Palubní počítač ukazuje jen základní údaje, třeba spotřebu (do pěti litrů) jsme si museli dopočítat. Ukazatel zařazené rychlosti ale nechybí.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Hranatý červený přepínač jízdních režimů moc řasto nevyužijete, rozdíl mezi standardním a sportovním módem není výrazný
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Pod přístrojovým panelem se našlo místo pro užitečný USB konektor
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Elektronika Bosch, ABS Continental, pneumatiky Metzeler – i tak může vypadat čínská motorka. Jízda je komfortní a suverénní.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Řadový dvouválec má dostatečný výkon 45 kW, sympaticky hutný zvuk a rád se vytáčí
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
K výkonu španělských brzd J. Juan nemáme připomínky. Za tu přední je potřeba vzít větší silou, vidlice se pak trochu zbrkle ponořuje.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Verze s odnímatelnými kufry Shad stojí o zanedbatelných osm tisíc víc, takže po ní sáhne 100 % zákazníků. Oceňujeme, že se do nich vejde i větší integrální přilba.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Přední maska nese typický dravý rukopis rakouského designérského studia Kiska
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava