TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
35
/
41
Prohlédnout znovu
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
|
acz
Palubní počítač ukazuje jen základní údaje, třeba spotřebu (do pěti litrů) jsme si museli dopočítat. Ukazatel zařazené rychlosti ale nechybí.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Hranatý červený přepínač jízdních režimů moc řasto nevyužijete, rozdíl mezi standardním a sportovním módem není výrazný
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Pod přístrojovým panelem se našlo místo pro užitečný USB konektor
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Elektronika Bosch, ABS Continental, pneumatiky Metzeler – i tak může vypadat čínská motorka. Jízda je komfortní a suverénní.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Řadový dvouválec má dostatečný výkon 45 kW, sympaticky hutný zvuk a rád se vytáčí
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
K výkonu španělských brzd J. Juan nemáme připomínky. Za tu přední je potřeba vzít větší silou, vidlice se pak trochu zbrkle ponořuje.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Verze s odnímatelnými kufry Shad stojí o zanedbatelných osm tisíc víc, takže po ní sáhne 100 % zákazníků. Oceňujeme, že se do nich vejde i větší integrální přilba.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Přední maska nese typický dravý rukopis rakouského designérského studia Kiska
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu