Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava

1/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.
    Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.
    Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce
    Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy
    Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
    CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R