CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert