Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
4
/
74
Prohlédnout znovu
Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony