Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
5
/
74
Prohlédnout znovu
Test CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R: Bahno, hluk a zábava
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér je podobný autu, jen více otevřený elementům. Jsou tu držáky na nápoje, přihrádka před spolujezdcem a také jedno USB. Za příplatek 9280 Kč je možné pořídit si praktický zadní box, kam se vejdou i dvě helmy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je klasické bezstupňové CVT a k charakteru stroje pasuje dobře. Na silnici ji nijak nevnímáme, v terénu je nutné ji trochu šetřit. Opět se trochu ukazuje mechanická povaha stroje, kdy mnohdy není možné páku do polohy L dostat a musíme trošku popojíždět.
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pro případy opravdové nouze má gladiator i naviják s nylonovým lanem, ovládaný pomocí kabelového ovladače zapojeného ve spolujezdcově přihrádce
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nejlepším aspektem erka je jeho podvozek, odpružení dokáže v terénu opravdové divy
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift