Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Ukazatele vypadají zajímavě a jsou i přehledné. Obstarožní grafi ku má displej palubního počítače.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Palubní deska působí svěžím dojmem. Nabízí se vícero barevných kombinací, které umožňují sladění i s odstínem karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Sedmipalcová obrazovka je standardem od výbavy Feel Pack a ovládá se přes ni většina funkcí včetně klimatizace|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Dráhy šestistupňového manuálu jsou dlouhé, řadicí páka má málo přesný a gumový chod|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Standardně dodávaný tempomat se obsluhuje na páčce pod volantem, tradiční řešení citroënu se ovládá velmi intuitivně|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Sedí se výše, široký středový panel se může dostat do kontaktu s kolenem, vyřešit to lze posunutím sedadla vzad. Možnosti seřízení volantu jsou naštěstí široké.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Vzadu je místa málo, sedí se s hodně přizvednutými koleny, která se vyšším postavám boří do předních opěradel|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
S faceliftem dostalo C3 měkčenou horní vrstvu výplně po vzoru cactusu. Přestože tak sedadla působí až příliš poddajně, neboříte se do nich a záda zde nebolí ani po několika hodinách. Slabé je boční vedení.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën se s prudkými změnami směry vypořádá se ctí, hodně se však naklání a odlehčené zadní kolo jde výrazně do vzduchu|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kufr citroënu je patřičně vysoký a rio překonává i na délku. Líbí se nám také pečlivé čalounění boků. Pod podlahou je standardně lepicí sada, lze si však připlatit i za plnohodnotnou rezervu.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Přeplňovaná dvanáctistovka potěší příjemným zátahem odspodu a kultivovanějším chodem. Spotřeba se v průměru pohybuje těsně pod šesti litry.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën vyjíždí z malých vozů na největších pneumatikách. Standardem pro testovanou verzi je rozměr 195/65 R15. Testovaný vůz využíval 16“ kola a obutí 205/55.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Maximálně jednoduché a skvěle čitelné přístroje v riu doplňuje malý displej palubního počítače s jemnou grafi kou|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Ergonomicky je interiér ria zvládnutý na výbornou, plasty však vypadají velmi lacině a dekorační lišta celek příliš neoživuje|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Za velký, 8“ displej místo monochromatického (na snímku) se u testované výbavy Exclusive připlácí tučných 20 000 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
V riu lze sedět o poznání níže než v citroënu, subtilněji tvarovaný středový tunel dovoluje sedět i vyšším jedincům blíže vpředu. Optimální pozice se hledá snadno.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Díky dlouhému rozvoru nabízí rio vzadu pro nohy sympatickou rezervu. Více místa než v citroënu je i na výšku.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Potahový materiál ve výbavě Exclusive není na omak moc příjemný a sedadla mohou někoho tlačit do zad podobně, jako byste naplno použili bederní opěrku. Při delší jízdě jsme se lépe cítili v citroënu.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia nabízí sportovnější jízdní vlastnosti a řidiči poskytuje velmi dobrou kontrolu i v extrémních situacích|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Využitelnost kufru ria omezuje šikmá podlaha u zadních opěradel a menší výška. Lacině vypadají nečalouněné boky. Místo pod podlahou zabírá v případě mild- -hybridu baterie.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Jednotka 1.0 T-GDI se ve výkonové verzi 88 kW dodává již pouze jako mild-hybrid, který nefunguje podle našich představ. Spotřeba je ve srovnání s citroënem asi o 0,2 l/100 km nižší.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Standardem pro testované rio je rozměr 185/65 R15. Za příplatek se nabízejí i 16“ či 17“ kola. Pneumatiky mají ale menší rozměr než u C3.|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV|
Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák