Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV – Osvěžené stálice

47/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Ukazatele vypadají zajímavě a jsou i přehledné. Obstarožní grafi ku má displej palubního počítače.
    Ukazatele vypadají zajímavě a jsou i přehledné. Obstarožní grafi ku má displej palubního počítače.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Palubní deska působí svěžím dojmem. Nabízí se vícero barevných kombinací, které umožňují sladění i s odstínem karoserie.
    Palubní deska působí svěžím dojmem. Nabízí se vícero barevných kombinací, které umožňují sladění i s odstínem karoserie.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Sedmipalcová obrazovka je standardem od výbavy Feel Pack a ovládá se přes ni většina funkcí včetně klimatizace
    Sedmipalcová obrazovka je standardem od výbavy Feel Pack a ovládá se přes ni většina funkcí včetně klimatizace| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Dráhy šestistupňového manuálu jsou dlouhé, řadicí páka má málo přesný a gumový chod
    Dráhy šestistupňového manuálu jsou dlouhé, řadicí páka má málo přesný a gumový chod| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Standardně dodávaný tempomat se obsluhuje na páčce pod volantem, tradiční řešení citroënu se ovládá velmi intuitivně
    Standardně dodávaný tempomat se obsluhuje na páčce pod volantem, tradiční řešení citroënu se ovládá velmi intuitivně| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Sedí se výše, široký středový panel se může dostat do kontaktu s kolenem, vyřešit to lze posunutím sedadla vzad. Možnosti seřízení volantu jsou naštěstí široké.
    Sedí se výše, široký středový panel se může dostat do kontaktu s kolenem, vyřešit to lze posunutím sedadla vzad. Možnosti seřízení volantu jsou naštěstí široké.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vzadu je místa málo, sedí se s hodně přizvednutými koleny, která se vyšším postavám boří do předních opěradel
    Vzadu je místa málo, sedí se s hodně přizvednutými koleny, která se vyšším postavám boří do předních opěradel| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • S faceliftem dostalo C3 měkčenou horní vrstvu výplně po vzoru cactusu. Přestože tak sedadla působí až příliš poddajně, neboříte se do nich a záda zde nebolí ani po několika hodinách. Slabé je boční vedení.
    S faceliftem dostalo C3 měkčenou horní vrstvu výplně po vzoru cactusu. Přestože tak sedadla působí až příliš poddajně, neboříte se do nich a záda zde nebolí ani po několika hodinách. Slabé je boční vedení.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën se s prudkými změnami směry vypořádá se ctí, hodně se však naklání a odlehčené zadní kolo jde výrazně do vzduchu
    Citroën se s prudkými změnami směry vypořádá se ctí, hodně se však naklání a odlehčené zadní kolo jde výrazně do vzduchu| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kufr citroënu je patřičně vysoký a rio překonává i na délku. Líbí se nám také pečlivé čalounění boků. Pod podlahou je standardně lepicí sada, lze si však připlatit i za plnohodnotnou rezervu.
    Kufr citroënu je patřičně vysoký a rio překonává i na délku. Líbí se nám také pečlivé čalounění boků. Pod podlahou je standardně lepicí sada, lze si však připlatit i za plnohodnotnou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Přeplňovaná dvanáctistovka potěší příjemným zátahem odspodu a kultivovanějším chodem. Spotřeba se v průměru pohybuje těsně pod šesti litry.
    Přeplňovaná dvanáctistovka potěší příjemným zátahem odspodu a kultivovanějším chodem. Spotřeba se v průměru pohybuje těsně pod šesti litry.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën C3 1.2 PureTech
    Citroën C3 1.2 PureTech| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Citroën vyjíždí z malých vozů na největších pneumatikách. Standardem pro testovanou verzi je rozměr 195/65 R15. Testovaný vůz využíval 16“ kola a obutí 205/55.
    Citroën vyjíždí z malých vozů na největších pneumatikách. Standardem pro testovanou verzi je rozměr 195/65 R15. Testovaný vůz využíval 16“ kola a obutí 205/55.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Maximálně jednoduché a skvěle čitelné přístroje v riu doplňuje malý displej palubního počítače s jemnou grafi kou
    Maximálně jednoduché a skvěle čitelné přístroje v riu doplňuje malý displej palubního počítače s jemnou grafi kou| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.
    Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.
    Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.
    Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Ergonomicky je interiér ria zvládnutý na výbornou, plasty však vypadají velmi lacině a dekorační lišta celek příliš neoživuje
    Ergonomicky je interiér ria zvládnutý na výbornou, plasty však vypadají velmi lacině a dekorační lišta celek příliš neoživuje| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.
    Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Za velký, 8“ displej místo monochromatického (na snímku) se u testované výbavy Exclusive připlácí tučných 20 000 Kč
    Za velký, 8“ displej místo monochromatického (na snímku) se u testované výbavy Exclusive připlácí tučných 20 000 Kč| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • V riu lze sedět o poznání níže než v citroënu, subtilněji tvarovaný středový tunel dovoluje sedět i vyšším jedincům blíže vpředu. Optimální pozice se hledá snadno.
    V riu lze sedět o poznání níže než v citroënu, subtilněji tvarovaný středový tunel dovoluje sedět i vyšším jedincům blíže vpředu. Optimální pozice se hledá snadno.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Díky dlouhému rozvoru nabízí rio vzadu pro nohy sympatickou rezervu. Více místa než v citroënu je i na výšku.
    Díky dlouhému rozvoru nabízí rio vzadu pro nohy sympatickou rezervu. Více místa než v citroënu je i na výšku.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Potahový materiál ve výbavě Exclusive není na omak moc příjemný a sedadla mohou někoho tlačit do zad podobně, jako byste naplno použili bederní opěrku. Při delší jízdě jsme se lépe cítili v citroënu.
    Potahový materiál ve výbavě Exclusive není na omak moc příjemný a sedadla mohou někoho tlačit do zad podobně, jako byste naplno použili bederní opěrku. Při delší jízdě jsme se lépe cítili v citroënu.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia nabízí sportovnější jízdní vlastnosti a řidiči poskytuje velmi dobrou kontrolu i v extrémních situacích
    Kia nabízí sportovnější jízdní vlastnosti a řidiči poskytuje velmi dobrou kontrolu i v extrémních situacích| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Využitelnost kufru ria omezuje šikmá podlaha u zadních opěradel a menší výška. Lacině vypadají nečalouněné boky. Místo pod podlahou zabírá v případě mild- -hybridu baterie.
    Využitelnost kufru ria omezuje šikmá podlaha u zadních opěradel a menší výška. Lacině vypadají nečalouněné boky. Místo pod podlahou zabírá v případě mild- -hybridu baterie.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Jednotka 1.0 T-GDI se ve výkonové verzi 88 kW dodává již pouze jako mild-hybrid, který nefunguje podle našich představ. Spotřeba je ve srovnání s citroënem asi o 0,2 l/100 km nižší.
    Jednotka 1.0 T-GDI se ve výkonové verzi 88 kW dodává již pouze jako mild-hybrid, který nefunguje podle našich představ. Spotřeba je ve srovnání s citroënem asi o 0,2 l/100 km nižší.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Standardem pro testované rio je rozměr 185/65 R15. Za příplatek se nabízejí i 16“ či 17“ kola. Pneumatiky mají ale menší rozměr než u C3.
    Standardem pro testované rio je rozměr 185/65 R15. Za příplatek se nabízejí i 16“ či 17“ kola. Pneumatiky mají ale menší rozměr než u C3.| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
  • Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
    Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV| Zdroj: Svět motorů/Josef Dvořák
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Ukazatele vypadají zajímavě a jsou i přehledné. Obstarožní grafi ku má displej palubního počítače.
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Palubní deska působí svěžím dojmem. Nabízí se vícero barevných kombinací, které umožňují sladění i s odstínem karoserie.
Sedmipalcová obrazovka je standardem od výbavy Feel Pack a ovládá se přes ni většina funkcí včetně klimatizace
Dráhy šestistupňového manuálu jsou dlouhé, řadicí páka má málo přesný a gumový chod
Standardně dodávaný tempomat se obsluhuje na páčce pod volantem, tradiční řešení citroënu se ovládá velmi intuitivně
Sedí se výše, široký středový panel se může dostat do kontaktu s kolenem, vyřešit to lze posunutím sedadla vzad. Možnosti seřízení volantu jsou naštěstí široké.
Vzadu je místa málo, sedí se s hodně přizvednutými koleny, která se vyšším postavám boří do předních opěradel
S faceliftem dostalo C3 měkčenou horní vrstvu výplně po vzoru cactusu. Přestože tak sedadla působí až příliš poddajně, neboříte se do nich a záda zde nebolí ani po několika hodinách. Slabé je boční vedení.
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën se s prudkými změnami směry vypořádá se ctí, hodně se však naklání a odlehčené zadní kolo jde výrazně do vzduchu
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Kufr citroënu je patřičně vysoký a rio překonává i na délku. Líbí se nám také pečlivé čalounění boků. Pod podlahou je standardně lepicí sada, lze si však připlatit i za plnohodnotnou rezervu.
Citroën C3 1.2 PureTech
Přeplňovaná dvanáctistovka potěší příjemným zátahem odspodu a kultivovanějším chodem. Spotřeba se v průměru pohybuje těsně pod šesti litry.
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën C3 1.2 PureTech
Citroën vyjíždí z malých vozů na největších pneumatikách. Standardem pro testovanou verzi je rozměr 195/65 R15. Testovaný vůz využíval 16“ kola a obutí 205/55.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Maximálně jednoduché a skvěle čitelné přístroje v riu doplňuje malý displej palubního počítače s jemnou grafi kou
Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.
Vypínání systému vedení v jízdních pruzích je v riu komplikované. Ovládá se přes volant a proklikat se musíte do podmenu asistenčních systémů.
Ergonomicky je interiér ria zvládnutý na výbornou, plasty však vypadají velmi lacině a dekorační lišta celek příliš neoživuje
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Řazení v riu je hlučnější, dráhy však přesně vymezené. Startovat se musí na neutrál s vyšlápnutou spojkou a brzdou.
Za velký, 8“ displej místo monochromatického (na snímku) se u testované výbavy Exclusive připlácí tučných 20 000 Kč
V riu lze sedět o poznání níže než v citroënu, subtilněji tvarovaný středový tunel dovoluje sedět i vyšším jedincům blíže vpředu. Optimální pozice se hledá snadno.
Díky dlouhému rozvoru nabízí rio vzadu pro nohy sympatickou rezervu. Více místa než v citroënu je i na výšku.
Potahový materiál ve výbavě Exclusive není na omak moc příjemný a sedadla mohou někoho tlačit do zad podobně, jako byste naplno použili bederní opěrku. Při delší jízdě jsme se lépe cítili v citroënu.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia nabízí sportovnější jízdní vlastnosti a řidiči poskytuje velmi dobrou kontrolu i v extrémních situacích
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Využitelnost kufru ria omezuje šikmá podlaha u zadních opěradel a menší výška. Lacině vypadají nečalouněné boky. Místo pod podlahou zabírá v případě mild- -hybridu baterie.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Jednotka 1.0 T-GDI se ve výkonové verzi 88 kW dodává již pouze jako mild-hybrid, který nefunguje podle našich představ. Spotřeba je ve srovnání s citroënem asi o 0,2 l/100 km nižší.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Standardem pro testované rio je rozměr 185/65 R15. Za příplatek se nabízejí i 16“ či 17“ kola. Pneumatiky mají ale menší rozměr než u C3.
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV
Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV