TEST Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo – Měkký a tvrdý oříšek

58/92
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
    Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový panel citroënu toho moc neumí, navíc má trochu zrnitou grafi ku. Moc nerozumíme použití malých znaků a velkému množství nevyužitého prostoru na displeji. Na rozdíl od infotainmentu tak systém v C4 vypadá zastarale.
    Přístrojový panel citroënu toho moc neumí, navíc má trochu zrnitou grafi ku. Moc nerozumíme použití malých znaků a velkému množství nevyužitého prostoru na displeji. Na rozdíl od infotainmentu tak systém v C4 vypadá zastarale.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Testovaná specifi kace Max měla velmi hezký 10" displej infotainmentu s jemným rozlišením a rychlými reakcemi. Základ si musí vystačit s nižším rozlišením a starším hardwarem.
    Testovaná specifi kace Max měla velmi hezký 10" displej infotainmentu s jemným rozlišením a rychlými reakcemi. Základ si musí vystačit s nižším rozlišením a starším hardwarem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska citroënu je se zploštělým volantem a vysutým displejem infotainmentu veskrze moderní, ponechala si alespoň samostatný klimapanel s otočnými ovladači. Materiály jsou v horní polovině kabiny měkčené a světlé dekorační prvky interiér hezky oživují.
    Palubní deska citroënu je se zploštělým volantem a vysutým displejem infotainmentu veskrze moderní, ponechala si alespoň samostatný klimapanel s otočnými ovladači. Materiály jsou v horní polovině kabiny měkčené a světlé dekorační prvky interiér hezky oživují.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U taiga je situace s displejem o něco lepší, nabídne alespoň více zobrazení, reaguje rychleji a také má lepší grafi ku. Je vidět, že auto bylo původně ještě s klasickým rychloměrem a k přestavbě na displej došlo později.
    U taiga je situace s displejem o něco lepší, nabídne alespoň více zobrazení, reaguje rychleji a také má lepší grafi ku. Je vidět, že auto bylo původně ještě s klasickým rychloměrem a k přestavbě na displej došlo později.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Palubní systém taiga patří k těm konstrukčně starším a je to znát jak na rozlišení, tak na výbavě. Třeba navigaci si v případě systému Ready2Discover musíte dokoupit v obchodu značky.
    Palubní systém taiga patří k těm konstrukčně starším a je to znát jak na rozlišení, tak na výbavě. Třeba navigaci si v případě systému Ready2Discover musíte dokoupit v obchodu značky.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U taiga je cítit tradičnější přístup k tvorbě designu palubní desky se zapuštěným displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový. displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový.
    U taiga je cítit tradičnější přístup k tvorbě designu palubní desky se zapuštěným displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový. displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U Francouze se nám líbila kromě materiálů i prostorová nabídka v podélném směru, s tím vertikálním už je to horší. Zadní pasažéři měli k dispozici více komfortní výbavy, ta se ale vztahuje k testovanému provedení Max. Třeba průvlak na lyže by C4 odpovídající taigu neměla také. Sedačky jsou typicky citroënovské, tedy pohodlné a s minimální boční oporou.
    U Francouze se nám líbila kromě materiálů i prostorová nabídka v podélném směru, s tím vertikálním už je to horší. Zadní pasažéři měli k dispozici více komfortní výbavy, ta se ale vztahuje k testovanému provedení Max. Třeba průvlak na lyže by C4 odpovídající taigu neměla také. Sedačky jsou typicky citroënovské, tedy pohodlné a s minimální boční oporou.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V taigu naopak sedíme na typicky německy tvrdých, ale zase velmi dobře tvarovaných sedačkách s výrazným bočním vedením. Vzadu pociťujeme trochu méně místa než v ekvivalentně nastavené C4, místo výdechů ventilace na nás ze středové konzoly zírají pouze zdířky na kabel USB-C.
    V taigu naopak sedíme na typicky německy tvrdých, ale zase velmi dobře tvarovaných sedačkách s výrazným bočním vedením. Vzadu pociťujeme trochu méně místa než v ekvivalentně nastavené C4, místo výdechů ventilace na nás ze středové konzoly zírají pouze zdířky na kabel USB-C.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr citroënu potěší jak praktickým tvarem, tak podlahou v rovině spodního lemu kufru, háčky a praktickými záhyby na drobnosti. Celkový objem a naměřené rozměry hrají ve prospěch taiga.
    Kufr citroënu potěší jak praktickým tvarem, tak podlahou v rovině spodního lemu kufru, háčky a praktickými záhyby na drobnosti. Celkový objem a naměřené rozměry hrají ve prospěch taiga.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr taiga má větší objem, střídmější tvarování a lehce větší rozměry do všech stran. I v horní poloze ale vzniká mezi prahem kufru a jeho podlahou menší schůdek. Moc nás ale potěšila dojezdová rezerva.
    Kufr taiga má větší objem, střídmější tvarování a lehce větší rozměry do všech stran. I v horní poloze ale vzniká mezi prahem kufru a jeho podlahou menší schůdek. Moc nás ale potěšila dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën dostal po nedávné modernizaci modernější (a docela odvážnou) hranatější grafi ku světlometů. Musíme říct, že to vozu lehce amorfních tvarů dodalo svěží dech.
    Citroën dostal po nedávné modernizaci modernější (a docela odvážnou) hranatější grafi ku světlometů. Musíme říct, že to vozu lehce amorfních tvarů dodalo svěží dech.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • I když je taigo na trhu již nějaký ten pátek, už při svém zrodu zvolilo konzervativní cestu. Stárne tedy pomalu. V testované specifi kaci Love nabídne dokonce matrixové světlomety.
    I když je taigo na trhu již nějaký ten pátek, už při svém zrodu zvolilo konzervativní cestu. Stárne tedy pomalu. V testované specifi kaci Love nabídne dokonce matrixové světlomety.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën spoléhá, jak jinak, na přeplňovaný tříválec s objemem 1,2 litru. V silnější hybridizované verzi má kombinovaně 107 kW a 230 Nm, což na auto této velikosti bohatě stačí. Potěší dobrou ekonomikou provozu, nelze se ale nevšimnout jeho uskákanosti – a to dokonce i na zpátečku.
    Citroën spoléhá, jak jinak, na přeplňovaný tříválec s objemem 1,2 litru. V silnější hybridizované verzi má kombinovaně 107 kW a 230 Nm, což na auto této velikosti bohatě stačí. Potěší dobrou ekonomikou provozu, nelze se ale nevšimnout jeho uskákanosti – a to dokonce i na zpátečku.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U taiga spoléháme na klasický spalovací motor bez jakéhokoliv stupně hybridizace. Jde ale o velmi moderní agregát DXDB se 110 kW a 250 Nm, který si k nízké spotřebě dopomáhá mnoha high-tech fígly. Kvůli posledním emisním úpravám ale místy reaguje na plyn pomalu až znechuceně.
    U taiga spoléháme na klasický spalovací motor bez jakéhokoliv stupně hybridizace. Jde ale o velmi moderní agregát DXDB se 110 kW a 250 Nm, který si k nízké spotřebě dopomáhá mnoha high-tech fígly. Kvůli posledním emisním úpravám ale místy reaguje na plyn pomalu až znechuceně.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën obouvá vysoké pneumatiky, lité osmnáctky jsou ale pouze pro nejvyšší provedení Max. Základ s danou motorizací má plechové osmnáctky či 17" litá kola.
    Citroën obouvá vysoké pneumatiky, lité osmnáctky jsou ale pouze pro nejvyšší provedení Max. Základ s danou motorizací má plechové osmnáctky či 17" litá kola.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Taigo ve specifi kaci Love obouvá velmi efektní osmnáctipalcová litá kola v antracitové barvě. Hezké je, že na nich není vidět prach z brzdových destiček.
    Taigo ve specifi kaci Love obouvá velmi efektní osmnáctipalcová litá kola v antracitové barvě. Hezké je, že na nich není vidět prach z brzdových destiček.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na výhybném manévru se ukazují slabé i silné stránky obou aut, a ještě k tomu najednou. Houpavý citroën je sice mimořádně komfortní, mezi kužely mu ale výrazné přenosy hmotností s řízením tupým kolem středové polohy zrovna nepomáhají.
    Na výhybném manévru se ukazují slabé i silné stránky obou aut, a ještě k tomu najednou. Houpavý citroën je sice mimořádně komfortní, mezi kužely mu ale výrazné přenosy hmotností s řízením tupým kolem středové polohy zrovna nepomáhají.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Taigo je mezi kužely daleko víc doma než jeho francouzský konkurent. Podvozek je naladěný překvapivě hravě a na poměry volkswagenů je řízení velmi ostré, leč skoupé na jakoukoliv odezvu.
    Taigo je mezi kužely daleko víc doma než jeho francouzský konkurent. Podvozek je naladěný překvapivě hravě a na poměry volkswagenů je řízení velmi ostré, leč skoupé na jakoukoliv odezvu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Taigo
    Volkswagen Taigo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Citroën C4 vs. Volkswagen Taigo
Přístrojový panel citroënu toho moc neumí, navíc má trochu zrnitou grafi ku. Moc nerozumíme použití malých znaků a velkému množství nevyužitého prostoru na displeji. Na rozdíl od infotainmentu tak systém v C4 vypadá zastarale.
Testovaná specifi kace Max měla velmi hezký 10" displej infotainmentu s jemným rozlišením a rychlými reakcemi. Základ si musí vystačit s nižším rozlišením a starším hardwarem.
Palubní deska citroënu je se zploštělým volantem a vysutým displejem infotainmentu veskrze moderní, ponechala si alespoň samostatný klimapanel s otočnými ovladači. Materiály jsou v horní polovině kabiny měkčené a světlé dekorační prvky interiér hezky oživují.
U taiga je situace s displejem o něco lepší, nabídne alespoň více zobrazení, reaguje rychleji a také má lepší grafi ku. Je vidět, že auto bylo původně ještě s klasickým rychloměrem a k přestavbě na displej došlo později.
Palubní systém taiga patří k těm konstrukčně starším a je to znát jak na rozlišení, tak na výbavě. Třeba navigaci si v případě systému Ready2Discover musíte dokoupit v obchodu značky.
U taiga je cítit tradičnější přístup k tvorbě designu palubní desky se zapuštěným displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový. displejem infotainmentu. Chválíme menší množství laciného lesklého černého plastu, naopak nás zklamaly tvrdé plasty v horní části výplní dveří. Klimapanel je samostatný, bohužel však dotykový.
U Francouze se nám líbila kromě materiálů i prostorová nabídka v podélném směru, s tím vertikálním už je to horší. Zadní pasažéři měli k dispozici více komfortní výbavy, ta se ale vztahuje k testovanému provedení Max. Třeba průvlak na lyže by C4 odpovídající taigu neměla také. Sedačky jsou typicky citroënovské, tedy pohodlné a s minimální boční oporou.
V taigu naopak sedíme na typicky německy tvrdých, ale zase velmi dobře tvarovaných sedačkách s výrazným bočním vedením. Vzadu pociťujeme trochu méně místa než v ekvivalentně nastavené C4, místo výdechů ventilace na nás ze středové konzoly zírají pouze zdířky na kabel USB-C.
Kufr citroënu potěší jak praktickým tvarem, tak podlahou v rovině spodního lemu kufru, háčky a praktickými záhyby na drobnosti. Celkový objem a naměřené rozměry hrají ve prospěch taiga.
Kufr taiga má větší objem, střídmější tvarování a lehce větší rozměry do všech stran. I v horní poloze ale vzniká mezi prahem kufru a jeho podlahou menší schůdek. Moc nás ale potěšila dojezdová rezerva.
Citroën dostal po nedávné modernizaci modernější (a docela odvážnou) hranatější grafi ku světlometů. Musíme říct, že to vozu lehce amorfních tvarů dodalo svěží dech.
I když je taigo na trhu již nějaký ten pátek, už při svém zrodu zvolilo konzervativní cestu. Stárne tedy pomalu. V testované specifi kaci Love nabídne dokonce matrixové světlomety.
Citroën spoléhá, jak jinak, na přeplňovaný tříválec s objemem 1,2 litru. V silnější hybridizované verzi má kombinovaně 107 kW a 230 Nm, což na auto této velikosti bohatě stačí. Potěší dobrou ekonomikou provozu, nelze se ale nevšimnout jeho uskákanosti – a to dokonce i na zpátečku.
U taiga spoléháme na klasický spalovací motor bez jakéhokoliv stupně hybridizace. Jde ale o velmi moderní agregát DXDB se 110 kW a 250 Nm, který si k nízké spotřebě dopomáhá mnoha high-tech fígly. Kvůli posledním emisním úpravám ale místy reaguje na plyn pomalu až znechuceně.
Citroën obouvá vysoké pneumatiky, lité osmnáctky jsou ale pouze pro nejvyšší provedení Max. Základ s danou motorizací má plechové osmnáctky či 17" litá kola.
Taigo ve specifi kaci Love obouvá velmi efektní osmnáctipalcová litá kola v antracitové barvě. Hezké je, že na nich není vidět prach z brzdových destiček.
Na výhybném manévru se ukazují slabé i silné stránky obou aut, a ještě k tomu najednou. Houpavý citroën je sice mimořádně komfortní, mezi kužely mu ale výrazné přenosy hmotností s řízením tupým kolem středové polohy zrovna nepomáhají.
Taigo je mezi kužely daleko víc doma než jeho francouzský konkurent. Podvozek je naladěný překvapivě hravě a na poměry volkswagenů je řízení velmi ostré, leč skoupé na jakoukoliv odezvu.
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo
Volkswagen Taigo