Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
15
/
21
Prohlédnout znovu
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
|
acz
Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km
|
acz
Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy
|
acz
Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit
|
acz
Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad
|
acz
Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160
|
acz
S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.
|
acz
Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.
|
acz
Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny
|
acz
Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!
|
acz
Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.
|
acz
Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.
|
acz
Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.
|
acz
Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule
|
acz
Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu
|
acz
Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.
|
acz
Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly
|
acz
K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu