Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
7
/
21
Prohlédnout znovu
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
|
acz
Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km
|
acz
Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy
|
acz
Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit
|
acz
Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad
|
acz
Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160
|
acz
S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.
|
acz
Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.
|
acz
Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny
|
acz
Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!
|
acz
Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.
|
acz
Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.
|
acz
Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.
|
acz
Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule
|
acz
Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu
|
acz
Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.
|
acz
Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly
|
acz
K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup
|
acz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria