Test: Citroën Jumper Travel Bus 30 2.2 HDi Euro 5 - Za půl milionu|
Zdroj: acz
Jízda na dynamiku při užívání ekonomických otáček motoru přinesla průměrnou spotřebu 7,4 l/100 km|
Zdroj: acz
Přístrojová deska získala po modernizaci jen jednobarevné plasty|
Zdroj: acz
Tempomat a ovládání audiosoustavy na volantu patří do standardního vybavení pouze verze Travel Bus 30|
Zdroj: acz
Přístup ke třetí řadě sedadel je zásluhou odklopitelného sedadla slušný|
Zdroj: acz
Standard Jumperu kombi tvoří plastové kryty zadní části předních sedadel – jak praktické|
Zdroj: acz
Samostatná sedadla používaly loketní opěrky a integrované pásy|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Zavazadlový prostor nejkratší verze nabízí velice skromný 1 m3 a délku 59 cm|
Zdroj: acz
Citroën Jumper|
Zdroj: acz
Schránka na pravé straně ložného prostoru je určena na drobnosti|
Zdroj: acz
Základní motor 2.2 HDi/81 kW sice nabízí nižší emise a vyšší výkon než předchozí provedení 2.2/74 kW, ale hodí se spíše jen do městského a příměstského provozu|
Zdroj: acz